Vi har har tatt steget ut i den sosiale medieverden og dette er noe vi er veldig spente på! Vårt aller første blogginnlegg har vi lyst til å bruke på å si noe om hvorfor vi gjør dette, hvorfor vi ønsker å kommunisere via sosiale medier.
![]() |
Finn fargen / fargene du vil bruke og hent alt fra servietter og lys til annen pynt i samme fargenyanser |
Det er flere grunner til at vi ønsker å ha en stemme i sosiale medier, men en av hovedårsakene til dette er at vi ønsker å gi dere som ønsker det, et bedre innblikk i hvem og hva -nille er. Vi oppdager stadig bloggere som skriver om produktene våre, folk som legger ut linker og kommentarer på facebook - som diskuterer kvalitet, tilgjengelighet og pris, og som skriver om hva de skulle ønske vi kunne ta inn og hva de ikke liker.
Dette er ekstremt spennende lesning for oss og dette vil vi kommunisere med dere om! Tips og råd fra dereer uvurderlig for oss og nå ønsker vi å kunne ha en egen stemme i disse mediene som gjør at vi kan svare dere, spørre dere, dele tips og råd med dere - slik at vi kan bli bedre og bedre, og slik at dere kan få de tilbakemeldingene og rådene dere ønsker dere.
Dette er ekstremt spennende lesning for oss og dette vil vi kommunisere med dere om! Tips og råd fra dereer uvurderlig for oss og nå ønsker vi å kunne ha en egen stemme i disse mediene som gjør at vi kan svare dere, spørre dere, dele tips og råd med dere - slik at vi kan bli bedre og bedre, og slik at dere kan få de tilbakemeldingene og rådene dere ønsker dere.
Vi er en kjede som nok blir oppfattet på en viss måte i markedet; vi er butikker fylt med varer innenfor veldig mange ulike kategorier, det er rimelig i butikkene våre og det ikke er spesielt god kvalitet på enkelte av varene våre. Vi skal være de første til å innrømme at dette har stemt på enkelte av våre varer tidligere.
![]() |
Bilder fra noen av våre inspirasjonskataloger - snart kommer det en ny for høsten! |
For ca 3 år siden ble vi kjøpt opp av Hercules Capital og det ble begynnelsen på en ny ferd for -nille.Vi å utvikle oss på enkelte områder og i disse tre årene som har gått, har vi gjort akkurat dette. Vi har hatt fokus på å høyne kvaliteten på enkelte produktgrupper, sjekket at kvaliteten er helt ok på andre produktgrupper - og samtidig sett på totalopplevelsen kundene våre har når de er i butikkene våre.
Så det er vår lille avsløring;
-nille skal fortsatt være en tilgjengelig butikk med rimelig og variert utvalg i mange kategorier, men vi ønsker også å vise dere at kvaliteten på mange av produktene våre har en betraktelig høyere kvalitet enn prisen skulle tilsi. Emballasjen er mer holdbart, pakningsdesignen er mer innbydende og butikkene våre blir en etter en fornyet og pusset opp, slik at kundene våre skal trives bedre og slik at kundene lettere skal se hva vi har og finne det de leter etter.
Visste du for eksempel at -nille selger mange produkter med kjente merkenavn, men likevel har den gode -nilleprisen? Vi får stadig vekk hyggelige tilbakemeldinger fra kunder som sier at de har funnet favorittlekene til barna i butikken vår, til halve prisen av det de vanligvis betaler for akkurat den samme leken. Slikt synes naturligvis vi er veldig hyggelig!
Visste du for eksempel at -nille selger mange produkter med kjente merkenavn, men likevel har den gode -nilleprisen? Vi får stadig vekk hyggelige tilbakemeldinger fra kunder som sier at de har funnet favorittlekene til barna i butikken vår, til halve prisen av det de vanligvis betaler for akkurat den samme leken. Slikt synes naturligvis vi er veldig hyggelig!
Grunnen til at vi kaller dette en liten 'avsløring', er at den nevnte endringen vi har gjort i -nille og på våre varer, har vært gjort uten at vi har vært gode på å kommunisere dette ut til kundene våre og til markedet generelt. Vi håper på sikt å kunne gi de som følger oss i sosiale medier et bedre bilde av hvem og hva -nille virkelig er. På den måten håper vi at vi klarer å gjøre noen av dere nysgjerrige nok på oss og våre produkter til at dere vil teste oss opp mot de stedene dere vanligvis handler eksempelvis lys, servietter og mye, mye annet - for hvem vet; kanskje dere blir overrasket?
Så - har du lyst til å følge oss videre? Har du lyst til å lese om hvordan det er å drive -nille, hvilke utfordringer og gleder det gir? Har du lyst til å se din lokale -nillebutikk bli presentert her på bloggen og kanskje også få lese et intervju med ansatte i butikken? Har du lyst til å vite hvor vi henter vår inspirasjon fra, hvordan vi vet hva som vil slå an om ett år eller to og hvorfor vi kan være så sikre på at vi er rimeligst, men likevel best på flere av våre produktkategorier?
![]() |
Bilder fra vår nyeste katalog |
Så - har du lyst til å følge oss videre? Har du lyst til å lese om hvordan det er å drive -nille, hvilke utfordringer og gleder det gir? Har du lyst til å se din lokale -nillebutikk bli presentert her på bloggen og kanskje også få lese et intervju med ansatte i butikken? Har du lyst til å vite hvor vi henter vår inspirasjon fra, hvordan vi vet hva som vil slå an om ett år eller to og hvorfor vi kan være så sikre på at vi er rimeligst, men likevel best på flere av våre produktkategorier?
I så fall håper vi du har lyst til å følge bloggen vår videre. Vi håper du har lyst til å gå inn på facebooksiden vår og trykke 'Liker' der, og om du bruker twitter, så finner du oss der også.
Vi gleder oss til å snakke med dere! Vi gleder oss til å dele av det vi kan og er gode på, i tillegg til å ta til oss det dere ønsker å dele med oss, spørre oss om og tipse oss om! Vi skal være ærlige og by på oss selv - og håper dere vil følge oss i denne prosessen!
Vi er igang - dette er gøy!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar