Vi har jobbet hardt og målbevist over lengre tid med å endre kundeopplevelsene av -nille fra billig og lav kvalitet - til dagens rimelig med høy kvalitet. Og med Design Effekt Grand Prix oppleves dette som en klapp på skulderen for strategien vi har holdt på hele tiden; god design er effektivt!
Designen på -nillelogoen har vi forbedret og gjort tydeligere. Vi har inngått avtaler med kjente leverandører og sammensetningen i butikken våre har blitt strammere. I tillegg er det luftigere og lysere i våre nyeste butikker, noe vi håper er med på å heve helhetsinntrykket i -nillekjeden.
I forkant av prisutdelingen fra Norsk Designråd var det et intervju med Norsk Designråds Marte Grevsgard på Nitimen, 15. oktober på NRK P1 - hvor det snakkes om de tre nominerte -nille, Lerum og Posten Norge som alle var nominerte til den prestisjetunge prisen.
Så, nå er det ingen her som har planer om å hvile på laubær eller andre hvileanretninger. Her er det tid for å brette opp ermene og fortsette vår spennende ferd videre i vårt eget -nilleeventyr!
Vi håper du har lyst til å følge med oss videre for dette er kun en start!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar