mandag 15. august 2011

Hovedvinner - og ny tv-reklame!

Nå er vi inne i skolestartuken - og det er en naturlig slutt for vår skolestartkampanje. Nå har 40 bloggere og 40 skolebarn testet vår skolestartnyhet; sekkene Ollie og Allie for barn på 1. - 3. klassetrinn. Sekkene fikk de tilsendt slik at de kunne testes gjennom hele sommeren og så ble erfaringene og tilbakemeldingene blogget ærlig om - og delt usensurert på vår blogg og på facebook.

Vi har samlet deres blogginnlegg på en egen fane her på bloggen, slik at om du lurer på hva folket egentlig synes om de nye skolesekkene fra -nille, anbefaler vi at du tar en titt på linken 40 bloggere tester -nilles skolesekker og leser deres ærlige, konstruktive og gode tilbakemeldinger!

Vi har kåret tre delvinnere gjennom denne perioden, både Små ting - fra mitt hjerte og sinn,  Lykkebo og Neverluren har blitt berømmet for alt fra kreativitet og bildebruk, til grundighet og ikke minst; engasjement. Disse tre vil derfor bli kontakte av oss i -nille i den nærmeste fremtid, med klarsignal til å ta med sekken til nærmeste -nillebutikk for så å kunne fylle den til randen med fine skolestartprodukter!

Vi gratulerer dere alle tre! 


Og nå - over til hovedpremien; 


Vi har brukt tid på å gå igjennom alle blogginnleggene deres enda en gang, for å kunne plukke ut en av alle dere som vi vil kåre til selveste hovedvinneren av denne kampanjen. Premien er et gavekort fra H&M på 3.000 kr - kanskje brukes det til å kjøpe 1. skoledagantrekk til både mor og skolebarnet? Vi har vært en liten jury fra -nilles hovedkontor som har lest innlegg, vurdert bilder, tekst og tilbakemeldinger, og vi har kjent godt på magefølelsen. Vi endte opp med følgende begrunnelse for valget vårt:

Denne bloggeren skriver engasjerende og morsomt, har tatt bilder med en twist, testet sekken grundig og satte seg godt inn i utfordringene valg av skolesekk ofte representerer for foreldre. Bloggeren var ærlig om sine fordommer ift produkter fra -nille fra starten av - men endte opp med en aha-opplevelse og følgende konklusjon;
"Sekken er akkurat som andre skikkelige skolesekker."

Dette var nettopp den konklusjonen vi drømte om da vi startet design og produksjon av denne sekken! Målet vårt var å lage en sekk av god kvalitet, med de nødvendige funksjoner og finesser, til en rimelig pris som de aller fleste har råd til å kjøpe. Så med den oppsummeringen, vil vi derfor presentere vår hovedvinner;


Gratulerer med -
gavekort på 3.000 kr på H&M, Pia!

Vi har fått mange nyttige tilbakemeldinger som vi tar med videre i vår produktutvikling - og hvem vet; kanskje dette betyr flere skolesekker neste år? I flere farger, mer designutvalg og kanskje også til flere klassetrinn? Vi holder dere oppdatert - og det vil i så fall være takket være deres tilbakemeldinger om dette så skjer!

Tusen takk til alle som deltok i testingen!

Nå overlater vi sekkene til den virkelig store testen - nå er det snart tid for skolestart og det er i hverdagen vi virkelig ser om sekkene er så gode som vi tror og håper! Vi ønsker alle våre skolebarntestere en helt fantastisk skolehøst - og sender ut mye takknemlighet i deres retning fordi de ville være med og teste vårt nye produkt!

God skolestart!

Har dere sett reklamefilmen som går på tv i disse dager, i forbindelse med vår skolestartkampanje? Ta en titt på klippet under og si gjerne hva du synes! Vi håper mange av dere får tatt turen innom våre butikker og får sikret dere dere eksempelvis rull med bokomslagspapir til kun kr 1!




5 kommentarer:

  1. Gratulerer til Pia, hun har en fantastisk fin blogg :) Vel fortjent! *♥*

    SvarSlett
  2. Gratulere til vinneren.
    Vi har hatt og vil nok få mye glede av sekken- tusen takk.
    MAri Johanne

    SvarSlett
  3. Oj oj oj, dette var en hyggelig overraskelse! Tusen tusen takk! Jeg må si det var veldig mange dyktige og kreative testere, så jeg hadde faktisk ikke sett for meg at jeg skulle vinne. Men tusen, tusen takk!

    SvarSlett
  4. Gratulerer Pia :) Det var faktisk den eneste bloggen jeg følger med på som skrev om skolesekken.

    Bloggere har større makt enn TV-reklamer - syns jeg. Det er reklame på et mye mer personlig nivå! Så det var et smart trekk -nille! :) Hadde jeg hatt skolebarn (barna er 0 og 2) så skulle jeg jammen kjøpt -nille-sekker. :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer Pia!

    Slettes ingen overraskelse
    men akkurat som forventet av Nille =}

    Hehe...

    SvarSlett