Stolt, beæret og vi gir noe tilbake!
Her følger en enkel forklaring på disse ordene;
Stolt
I slutten av oktober tok vi det første store steget utenfor Norges grenser. Vi krysset grensen til vårt nærmeste naboland, Sverige, og vi er virkelig utrolig stolte over det vi har fått til der og mottakelsen vi har fått! Hele 5 butikker skal vi få åpnet innen dette året er omme, og det blir butikker av den aller mest moderne sorten - så vi gleder oss til å få tilbakemeldinger på hva svenskene synes!
Åpningsdagen 27. oktober kl 10:00, gikk over all forventning. Allerede før butikken åpnet sto kunden å tittet nysgjerrige inn i våre lokaler og var spente på komme inn. Så spente at noen til og med ønsket å komme inn i butikken før offisiell åpningstid! Dette gjaldt begge våre butikker, både på Frølunda Torg og i Borås!
nillekonseptet de får oppleve i Sverige, er helt nytt. Dette butikkonseptet skal det bli flere og flere av i Norge også, så det er bare å følge med på nillebutikken der du bor.

Våre svenske venner ga oss tilbakemeldinger på at de aldri har sett en butikk som nille i Sverige tidligere, og derfor var vi veldig spente på resultatet. At de virkelig frydet seg var tydelig og mange gikk nesten "berserk" på åpningsdagen. En fantastisk opplevelse som gjør oss stolt av å være norsk i Sverige!
Beæret
Vår åpningsdag i Sverige, 27. oktober, var virkelig en spesiell dag for oss. Ikke bare på grunn av butikkåpningen i vårt naboland, men det var også klart for nok en stor begivenhet for oss; finale i kåringen "Årets Butikkjede". I en tettpakket forsamlig, bestående av retail-norges mest kjente fjes, kunne Den Norske Kjøpesenterforeningen slippe den store nyheten;
I konkurranse med Dressmann og Mester Grønn, trakk nille det lengste strået og ble beæret med den prestisjefylte prisen Årets Butikkjede 2011!
Dette gjør oss rett og slett veldig, veldig beæret. Vi har jobbet hardt, jevnt og trutt med å bedre nille, konseptet, butikkene og varene våre over de siste årene, og det er derfor ekstra hyggelig at vi får en sånn pris akkurat nå. Vi hadde ikke klart dette om det ikke hadde vært for våre ansatte, alle de som virkelig brenner for nille, som engasjerer seg i å utvikle et konsept som blir bedre og bedre. Uten deres store glede og entusiasme ville ikke vi vært der vi er idag!
![]() |
Administrerende direktør i nille, Pål Wibe, har mye å smile fornøyd av om dagen! |
Vi kunne heller ikke gjort dette uten våre fantastiske nillekunder. Dere som kjøper produktene vi bestiller inn, gir oss tilbakemeldinger og sier til oss hva dere ønsker dere videre. Vi kan heller ikke la være å rette en takk til våre følgere i sosiale medier også; Twitter, Facebook og bloggen vår. Tilbakemeldingene vi får, enten det er ris eller ros, konstruktiv kritikk eller oppmuntrende engasjement - det gjør oss bedre! Dere hjelper oss med å spre det gode ord, og skape interesse og tillit blant våre følgere! Vi er svært takknemlig for deres engasjement og vi skal ta godt vare på deres tillit!
Vi gir noe tilbake!
Vi har ikke glemt vårt tredje og siste punkt. Det er viktig at dette ikke kun dreier seg om oss, at det det ikke kun blir selvskryt (selv om vi helt klart er stolte nilleansatte i disse dager!). Vi i nille tror på betyndningen av å dele med og av å hjelpe de som har det tøffere enn oss selv.
Flere år på rad nå har alle ansatte i nille og Per Aarskog valgt ut et veldedig formål som får en donasjon fra oss. Våre ansatte i både nille og Per Aarskog ønsker med det å gi noe tilbake til de som virkelig har behov for det.
I fjor var det Frelsesarmeen som fikk vår støtte på kr 200 000,-. Vi har i år også bedt våre ansatte komme med sine meninger om hvilke organisasjoner eller foreninger som de vil støtte. Ved avstemming blant alle ansatte, var det i år STØTTEFORENINGEN FOR KREFTSYKE BARN som ble valgt ut. Organisasjonen jobber utrettelig med å hjelpe kreftsyke barn og deres familier. De blir tildelt kr 200 000,- (disse fikk også vår støtte i 2009, så det er tydelig at de gjør et godt stykke arbeid for virkelig trengende).
Vi har mottatt en fantastisk tilbakemelding fra Elisabeth Hermansen, daglig leder for foreningen, og hun setter stor pris på denne støtten; "Den vil bidra med mange gyldne øyeblikk i en til tider tøff hverdag for de familene som rammes."
Vi kan være stolte, vi kan være beæret, men det å gi noe tilbake er uten tvil det som gjør mest inntrykk - når alt kommer til alt! Vi kan gå inn i de to siste månedene av 2011 med et stort smil om munnen. Vi er så absolutt storfornøyde med alle fine ord og den anerkjennelsen vi får, og det er en stor glede å også kunne gi noe tilbake!
Vi takker og bukker - for at dere har vært med på
å gjøre 2011 til det fantastiske året det har vært!
...og enda er ikke året slutt! :)
...og enda er ikke året slutt! :)
Jeg håper min nille butikk blir oppdatert snart. Den er ikke like innbydende som mange andre jeg er innom. Er rart hvordan man opplever butikkene forskjellig selv om de har de samme varene og er samme kjede.
SvarSlettNille har virkelig kommet seg de seneste årene. Finner alltid noe kjekt der :)
Gratulerer!
SvarSlettEr stadig innom -nille og finner noe fint :)
noen som veit om d serviset som er på bilde nr 2 nedenfra enda er i salg, og evt hvor jeg må dra for å finne d? :)
SvarSlettشركة تنظيف مكيفات بالاحساء
SvarSlettشركة تنظيف بالخبر
شركة تنظيف فلل بالدمام
We have a Collection of All Latest PC Games on blogsdeeze
SvarSlett